ponedeljek, 23. oktober 2023

MŠPU - 2.naloga

 Pri drugi nalogi se zabavamo z Vladko.....podaljšujemo tag....Tokrat sem posegla po štampiljkah, ki so bile čisto iz prve novoletne serije trgovine Najlepši par .



/pa še dokaz, da je res podaljšan tag...mogoče ga še obdelam, preden gre voščilnica na pot.../

Izzivi:

1. MŠPU - 2.naloga  - podaljšan tag

2. galerija OKTOBER 2023 (štampiljka: vejici, storž, napis; šablona: tag, izrez za napis, mašnica in papir s pikicami....vse iz trgovine Najlepši par ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA - 11.razred

1. naloga - ZABAVNI NEGATIVI (Tina ) **

2. naloga - PODALJŠAN TAG (Vladka ) *

5 komentarjev:

  1. Mojca, imava tekmovanje pri domačih nalogah :) Oh, te prve Tinine štampiljke. Tako lepe, a jih premalokrat uporabim. Hvala za idejo. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, kakšna hitrost :-D!!!! In čisto prve štampiljke...prava nostalgija. Res si super interpretirala Vladkino idejo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, pridna kot vedno. Super si se lotila domače naloge. Krasno voščilnico si naredila.
    Obožujem to zelenje, z njim sem naredila kar nekaj voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole se mi pa res zelo dopade, prvič ker si posegla po starem izdelku in izdelala ozadje in ker si dodala 2 spodnja dela taga in belina zgornjega razbremeni ozadje,. Pentlja pa da piko na i. Sedi, odlično 5 :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga sošolka, ti si pa še vedno enako pridna in takoj po pouku narediš nalogo. :-) Zelo lepo si podaljšala tag in ga domiselno umestila med praznično zelenje.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...