torek, 24. oktober 2023

MŠPU 2.naloga /2

 Mogoče mi bo pa uspelo pri vsaki nalogi narediti 2 primera....šablono filmski trak sem podaljšala in s tem naredila okvir zimske vasice...vse šablone ,štampiljke  in papir so Najlepši par ....


Izzivi:
1. MŠPU - 2.naloga - podaljšan tag
2. galerija OKTOBER 2023

.....................................................................................................................................................

MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA - 11.razred

1. naloga - ZABAVNI NEGATIVI (Tina ) **

2. naloga - PODALJŠAN TAG (Vladka ) **

4 komentarji:

  1. Fantastična izvedba podaljšanega taga. Zelo bogato opremljena voščilnica.
    Sploh ne dvomim, da ti ne bi uspelo narediti po dva primera.

    OdgovoriIzbriši
  2. To me spominja na panoramsko fotografijo. Odlična ideja, Mojca. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow, Mojca prekrasna je! Tako naravnih barv in pravljična zimska idila ujeta v fotografijo! Navdušena in vidim, da si res pridno zakorakala v šolo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kako lepo si uporabila filmski trak...prav svetovan ideja in izvedba!

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...