sreda, 11. oktober 2023

ROZA OKTOBER 2.

 Rožnata pentlja 2 in Craft-alnica 2...Ozadje je narejeno z alkoholnimi barvami, šablona in štampiljka drevo, listi , pentlja, mini pentljice ter napis zate je Najlepši par , zato gre v oktobrsko galerijo .


V Veseli hiški je oktobrska *47. tema -  Vesela jesen ....


Novoletna tema v 52CCT je october sketch challenge....Embosirano ozadje na zlatem papirju, ki ima videz ogledala, nato pa s posebno kredo pobrušen embosing. Božične zvezde so Najlepši par .


Hvala za vaš ogled...

5 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z rožnato pentljo na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. U kako lepo jesen si pričarala. Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako domiselno si okrasila drevo z rožnatimi pentljami.
    Vesela sem, da si še enkrat z nami v CRAFT-alnici.
    Valerija, gostja ustvarjalnega tima

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, čudovita je tvoja rožnata voščilnica :-)) Hvala, ker si dobrodelna!
    Vesela sem, da si se pridružila ustvarjanju v posebni CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mojca, eno samo zlato jesen si prinesla v našo Veselo hiško. Hvala za navdih in hvala, ker si me spomnila, da še nisem izdelala voščilnic z roza pentljami ;-)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...