sreda, 25. oktober 2023

MŠPU 11/3.naloga

 Sem opazila, da vsako leto v tej šoli najraje posežem po starih kolekcijah štampiljk in šablon...nove pa...šparam samo za velike "cerkvene" praznike. Pri tej sem od nove uporabila samo osnovo za škatlico in smreke.

 Tina in Najlepši par  nas pri vsakem nakupu zalaga z mini šabloncami in tudi te letos pridejo neverjetno prav....

Pokrajina v škatlici, ki se krasno zloži za v kuverto. Ker sem želela malo bolj bogat gozd, sem tudi na zadnjo stran prilepila en cel niz smrek.



Hvala za vaš obisk in komentar....

Izzivi:

1. MŠPU 11 - 3.naloga - pokrajina v škatlici

2. galerija OKTOBER 2023


---------------------------------------------------------------------------------------

MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA - 11.razred

1. naloga - ZABAVNI NEGATIVI (Tina ) **

2. naloga - PODALJŠAN TAG (Vladka ) **

3. naloga - POKRAJINA V ŠKATLICI(Tina ) *

3 komentarji:

  1. Prav idilična je tvoja pokrajina v škatlici. Ja, razumem te glede uporabe starih in novih pripomočkov. Tudi pri meni se morajo novi malo "usesti" v podzavest, preden jih začnem uporabljati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, parv res si pričarala idilo...tembo moder papir v ozadju, pa hišice in ptiček...vrhunska je in hvala ker sodeluješ z nama <3.

    OdgovoriIzbriši
  3. ha ha ha, šparaš za cerkvene praznike, ta je dobra. Ampak imaš prav. Treba je počasi konzumirat novitete in tudi super s emi zdi, da kombiniraš staro in novo.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...