sobota, 9. december 2023

ArtMBR (5)

Eden izmed trojice  Hrestačev Tima Holtza na embosirani srajčki s storži in iglicami ter izrezi Craft O"clock...Napis je štampiljka in šablona Najlepši par .


Izziv:

1. ArtMBR - hrestač , božične zvezde

2. Najlepši par galerija DECEMBER 2023


4 komentarji:

  1. Tukaj dobiš pač čisto petko. Spet ena kombinacija čudovitih pripomočkov. Tegale Hrestača imam tudi jaz, pa letos še ni prišel na vrsto, se mi zdi, da imam še nekaj lanskih v osnutkih za objave. Si me prav spomnila naje. Ni jih tako zelo enostavno skupaj spraviti, če se ne motim. Božične zvezde pa res pašejo zraven, tako svečano voščilnico naredijo. Upam, da kmalu spet katero izstreliš k meni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale tvoj blog me noče in noče registrirati, vedno znova hoče moje podatke, pa sem pri prejšnjem komentarju pozabila. Anonimna pa že nočem biti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res?? Vidim da ima zgornji komentar enake probleme...je znana ampak ne vem kdo je...imam na sumu Tino Baša, ker je že prejšnjič to omenila. Ne vem v čem je štos, ker nisem nič spreminjala...če katera ve, jo prosim naj napiše kaj moram naredit...Hvala...

      Izbriši
    2. Taprvi komentar je moj. Mislim, da to posebna težava, ampak sistem. Tokrat sem pustila ArtMBR (Google), ker mi ga je ponudilo, če pa želim, komentirati z blogom, moram pa ročno vpisati. Včasih pa da anonimni in ker nisem spreminjala, je tako ostalo. Torej da povzamem, tebi ni treba nič delati, tudi ti nisi nič spreminjala, le sistem je bil včasih drugačen. LP

      Izbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...