sreda, 6. december 2023

DARILO ALI DARILA NA VOŠČILNICI


Craft-alnica *349 izziv - DARIL ali DARILA NA VOŠČILNICI......

V tem izzivu sem gostja in vas bom hočeš ali pa nočeš obiskala...Moj prispevek je tale novoletna voščilnica - tresočka, kjer sem spet iz naftalina potegnila Marianne design šablono darila. V ozadju je embosirana vasica... Tokratni sponzor je Darilnica Klavdija ...

Pokukajte še k Andreji , Gogi in še eni Andreji ....ne bo vam žal!!!


Hvala za vaš obisk in komentar!!!




2 komentarja:

  1. Čudovita tresočka z darili, vam povem iz prve roke 😍😍😍 Mojca hvala za gostovanje pri CRAFT-alnici in čudovito voščilnico!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito tresočo se voščilnico z darili si naredila :-))
    Vesela sem, da si naša gostja v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...