ponedeljek, 11. december 2023

ArtMBR (7)

Okrogla novoletna  z meni osebno TOP št.1 božično zvezdo.....Mislim, da je bila to celo prva, ki sem si jo kupila......(Heartfelt creations Sparkling Poinsettia). Potem...itak...so me pa čisto obsedle. Če si privoščim živo rastlino je pri meni samo kakšnih 10 dni, potem pa reva čist obupa, ker jo pozabim zalivat.... te so pa večne...Samo štampiljko sem embosirala v srebrni barvi, potem pa pobarvala z oxide blazinico. Voščilo  in šablona krog je Najlepši par. Ozadje pa je narejeno z alkoholnimi barvami....



Izziv:

1. ArtMBR 

2. Najlepši par galerija december 2023

1 komentar:

  1. Jaz pa ti obljubljam, da jo bom tole lepotico, ki mi je že znana pri tebi, negovala in zalivala in bolj bo stara bolj bo lepa. Upam, da nisi pokazala še zadnje ga pripomočka in polno njih vmes, tako, da še so prazne okenske police v moji galeriji. Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...