sreda, 6. december 2023

MAGDIN IZZIV (1)!!!

 Vsako leto z veseljem čakam praznični izziv pri ArtMBR ....letos ima ustvarjalne ideje  na 4 teme:

- evkaliptus (očitno je vohala, da je moja štampiljka in šablona  še vedno nedolžna  in nedotaknjena),

- božična zvezda (teh je pri meni res malo morje...si jih ne upam niti prešteti...še vedno pa se kakšna najde, ki mi vzame dih in posledično tudi denar)

- adventni venček (tule sem pa mrzla...na moji mizi ga ni, na voščilnicah pa bodo)

- Hrestač (na svetu smo dve obsedenki s temi igračami...le kateri dve dečvi sta to??)


Prva voščilnica vključuje evkaliptus in božično zvezdo. Šablone in štampiljke so iz trgovine Mavelu ...

Izzivi:
1. ArtMBR - praznični izziv evkaliptus, božična zvezda




1 komentar:

  1. No, pa sem te le dočakala in sedaj sem zelo vesela, da si odprla mojo galerijo prav ti. Pa še s tako lepo voščilnico in tako simpatičnim opisom mojega izziva. To je res prava podpora. Bila bi res sramota, da bi tako uporaben pripomoček ostal zapakiran. Sicer se pa tudi pri meni velikokrat zgodi, da me kak izziv brcne v ta zadnjo, da kaj uporabim-prvič seveda. Marička kako je lep evkaliptus.Všeč mi je, kako si božično zvezdo uskladila s cvetovi. Upam, da te kmalu spet vidim pri meni.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...