ponedeljek, 31. december 2018

LETOŠNJA DARILCA

torbice na črni podlagi....








Ker sem "oblekla" torbice z bleščečim papirjem, jih linkam tudi k Darji .
 


Ročno narejene mini kuvertice  s škrati (galerija "Najlepši par"),  ki nosijo embosirano božično vejico,  pobarvano z Polychromos barvicami, ki lepo prekrijejo črno barvo.

 

Obljubim, da je tole čisto zadnja objava letošnjega leta. Drage moje....srečno in vse dobro  tudi v letu 2019 vam želim.
 
 

9 komentarjev:

  1. Vse dobro in tako uspešno leto kot sedaj Ti želim! Torbice pa so zelo elegantne! Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšne elegantne torbice. Ravno pravšnje za jutrišnji novoletni koncert na Dunaju. Igriv skok v novo leto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca tole si pa spedenla v anulo - fenomenalne torbice :). Srečno tudi tebi in tvojim :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. really its so sweet summer Gift.
    Good luck
    https://kushinagarjagran.com
    https://dainikjhrokha.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, čudovita darila si izdelala. Torbice so čudovite.
    Vse najlepše v novem letu ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite čipkaste torbice si naredila!
    Hvala enako :-)) Tudi tebi želim vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice one
    https://www.aleyasharma.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. No vidiš, ko človek preverja, kaj vse se dogaja na tvojem blogu, ker sem opazila, da na FB že nekaj dni ne migaš, sem zasledila tudi to tvojo kolekcijo torbic. Dobr ti je šlo, vedno presenečaš.
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...