petek, 14. december 2018

ŠE SE BLEŠČI

Božične zvezde na sestavljenem ozadju...Tole sestavljeno ozadje me je navdušilo pri Martini ...da ne bo samo ona uživala, sem se ga tudi sama lotila...deluje antidepresivno....






 
Izzivi:
1. Metuljčica - bleščice
 
Lep vikend vam želim.

6 komentarjev:

  1. Kako sem vesela, od Martine sem včeraj dobila voščilnico na ozodju, izdelanem na tale način. Zelo elegantno. Danes pa sem prejela še tvojo čudovito voščilnico. Moram jo poiskati in povšečkati še na tvojem blogu. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. To sestavljeno ozadje je res nekaj posebnega. V živo še lepše. Pa še takšna bogata božična zvezda, ki kraljuje. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo... tole res fantastično izpade in super se sveti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si sestavljala ozadja in izdelala različne čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca najprej hvala za voščilnico. Bila si prva z lepimi željami. Všeč mi je kako lepo si iste izreze sestavila v več različnih voščilnic. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. Me veseli, da sem te spodbudila k sestavljanju ;)
    Pa, hvala za tvojo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...