torek, 25. december 2018

V BELEM

Vsi tako jamrajo da ni snega...bel Božič, belo novo leto...blablabla...a sem edina, ki prizna, da mi tako kar paše!!!! Je pa dovolj beline na teh  voščilnicah...

/voščilo se blešči, zato gre v galerijo k Darji /

/voščilo je od "Najlepšega para", zato gre v decembrsko galerijo /
 

Lepe dneve želim!!!
 

7 komentarjev:

  1. Res se blešči in je belo pri tebi. Lepe praznike :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kakšno zimsko idilo si nam pričarala na prvi. Druga se lepo blešči, na tretji pa trije zimski prijatelji uživajo v obilju snega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Mojca, jaz prisegam na belino a na srečo pomanjkanje snega odtehta tvoja prva bleščeča lepotička, ki ima posebno mesto v moji praznični galeriji :-) Še enkrat ti hvala zanjo iz vsega srca, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In ... vse ostale tudi čudovite vse po vrsti ;-)

      Izbriši
  4. res, zimska idila, krasno vse tole ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo zimsko idilo si pričarala na voščilnicah. Pa še snega ni treba kidati. :-) Krasno ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...