sobota, 22. december 2018

PRAVLJIČNA VAS

je tudi pri meni doma...Ej, nič kriva...ne morem pomagat, če je  Darja naredila svojo tako privlačno, da sem jo enostavno morala začet delat...ampak ne iz papirja...moja je iz lepenke (scrapinec). Barvala sem z distressi, vzorčki na fasadah pa so narejeni s štampiljkami od "Najlepšega para"  (zvezdice, pikice, snežinke, cikcak vzorček).

/velikost 13x20cm/




/velikost 6x10cm/






Sani z jeleni pa so narejeni iz papirja (3 sloji)...Šablona je iz tale .


 
Ker  sem imela jelko že postavljeno pod hiškami niso napeljane lučke (to bo drugo leto, ko bom dodala še kakšno hiško) ampak so pod njimi led lučke.... Saj ne vem kdo bolj uživa v tem...????? In ker so prazniki pred vrati, objavo lepim še v Craft-alnico na *226.izziv. 
 
 Lep večer še naprej!!!

13 komentarjev:

  1. Ja ženska pa ti si res neverjetna😍, vasica da dol padeš. Resnično imaš še veliko zaposlitvenih možnosti. Velik poklon in pozdravček od mene😉🤗

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se potrudila, zato je edino pravilno, da najbolj uživaš v projektu čarobne vasice sama. Z led lučkami je sicer malo več dela, ampak še zdaleč najlepše pride zvečer, ko zažari čarobnost. Lepa je tvoja celotna dekoracija.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, zopet si me sezula. Tvoja vasica je pravljiča, fasade dodelane v nulo in potem še lučke - WAW in kapo dol :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi arhitekturo obvladaš v nulo :) Krasna vasica, topla podnevi (zaradi lepih fasad) in ponoči (ko jo osvetlijo lučke).

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mojca, kako je pa pri tebi lepo! Praznično, žareče, svetlo in toplo. Me je pogrelo na daljavo. Toliko čudovitih izdelkov si pričarala, odkar sem se nazadnje potepala po blogih, da mi jemljejo sapo. Resnično si neverjetna s vso to tvojo energijo. Posebna hvala pa za čudovito voščilnico, ki krasi mojo praznično galerijo. V naš domek je prispela med prvimi, zato se me je še posebno dotaknila!
    Čarobne praznike želim tebi in tvojim draga Mojca!
    En velik medvedji objem pošiljam od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj bi lahko cel roman napisala, kakšno lepo vasico si ustvarila! Pa jo bom raje gledala. Hvala, ker sodeluješ pri praznični CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. I definitely enjoying every little bit of it. It is a great website and nice share. I want to thank you. Good job! You guys do a great blog, and have some great contents. Keep up the good work. I really appreciate this wonderful post that you have provided for us. I assure this would be beneficial for most of the people. Also Read What is Champcash?

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo!! Natejeno z veliko ljubezni in potrpezljivosti! Pa take ljubke fasade si jim naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lep dekoracija,
    super hiške
    lep dan in vse dobro v prihajajočih dneh

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa ti si res neverjetna. Kašna čudovita vasica, Koliko kasa in truda vložiš v svoje izdelke. Res si pridnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  11. Noro dobro!!! Polno ustvarjalnosti v letu 2019 želim!

    OdgovoriIzbriši
  12. WoW Mojca, kako čudovito vasico si naredila :-)) Tele tvoje hiške so videti kar konkretno velike. Super si jih izdelala, no, vse po vrsti.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...