nedelja, 1. november 2020

MIJA PRAZNUJE

Ni več tako mala....ima ŽE 5 let....od kar se je rodila naši  Jerneji  smo jo ustvarjalke  vzele malo tudi  za svojo.......


Mislim, da že vsi vedo, da obožuje samoroge....darilce zanjo ni bilo težko naredit....povšter.blazina, ki je ravno dovolj velik, da ga bo lahko vzela tudi v vrtec.....juhuhu bo mati vesela, ko bo vlačila dodatno navlako v vrtec.....Voščilnica-tresočka pa tudi v tem stilu!!!! Tale veseli komplet gre v Veselo hiško .


 Vse najboljše mala!!!!!!

Nadaljujem tudi z malo šolo....že skrajni čas...sem že daleč daleč od piflarke....ampak nič bat, letos  bom vse  nadoknadila...

Čipkasta pol škatlica z nastavkom iz dveh odprtih šesterokotnikov in  led lučko....








Izzivi:

1. mala šola "Najlepši par - 6. naloga ...darilna škatlica

2. celotna pomladna kolekcija "Najlepši par" - pingvinčka, zelenje, šesterokotniki

3. Vesela hiška - november 2020 - "karkoli"


 DOMAČE NALOGE:

1. doma izdelane embosirne srajčke  (Tina) ❤❤❤❤ (tile srčki pomenijo št.voščilnic na to temo)
2. izdelaj božični aranžma (Vladka) ❤❤
3. en motiv, dve voščilnici, 2 različna namena (Tina ) ❤
4. interaktivna voščilnica (Tina)
5. slika - kombinacija s črko ali besedo (Vladka )
6. izdelaj darilno škatlico (Tina ) ❤
7. kreativna uporaba izrezov osnovnih oblik (Vladka)

8 komentarjev:

  1. Ooo Mojca, kako bo Mija vesela!!! Čudovito pozornost si ji ustvarila, nežno in mehko, pa barve! Njeno srce samoroga se bo kar topilo!!!
    Lučka pa tako zelo imenitna - tudi tole še poskusim!!! Hvala za navdih in hvala, ker si se oglasila v naši Veseli hiški kot prva (vedno bližje si piflarki (tudi po srčkih sodeč ;-)).
    Velik objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, tokrat sva bili pa na isti valovni dolžini z motivom za Mijo. :-) Upam, da bo Jerneja brez posledic preživela samorogovo fazo svoje male navihanke. :-) Čudovito voščilnico si ustvarila, pojšter bo pa mala ziher vlačila s seboj v vrtec. :-) Hvala, ker si krasen komplet samorogov pokazala v Veseli hiški.
    Zelo mi je všeč tvoja varianta praznične lučke. Pridna si z domačimi nalogami. Jaz sem se silila v prvo klop, sedaj pa ne pridem nikamor. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, kako bo Mija vriskala od veselja. Čudovito si ji vse pripravila! Škalica je pa zrhunska...kakšna svetovna ideja s čipko!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko vbodov je bilo potrebnih za izvirni povšter? Meni s zdiš neverjetno ustvarjalna, oz. kot mi rečemo "ti zda". Toliko področij, toliko tehnik, v takm šrevilu, to pa res zmoreš le ti v tej preljubi naši deželi.

    OdgovoriIzbriši
  5. To bo Mija navdušena. Ti si zakon. In ta škatlica je tudi krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Enostavno znaš pocartati mojega otroka in ko bi ti vedela kašno veselje je to bilo - pa saj si dobila filmček :P. Hvala ti še 1x in ja pofočkaj se pri meni, samo da dokančam objavo....

    OdgovoriIzbriši
  7. Jej, Mojca kako je pri tebi vse lepo ! Voščilnica, povštrček in škatlica z lučko - vse je enkratno ! Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...