ponedeljek, 2. november 2020

DOMAČA NALOGA 4, 5 in 7

 Jeee...piflarka je  končno ujela vse naloge!!!!!!....Pa gremo po vrsti:

4. naloga: INTERAKTIVNA....priznam,te sem se najbolj bala , ampak ko sem začela.... jo je bilo prav lušno izdelovat ...samo navodila iz ust naše tršice lepo poslušat in je easy kot pasulj....Vsako leto opažam, da se vedno , ko kupim najnovejšo kolekcijo poslužujem stare....hecno ampak res mi je bolj zanimivo poseči po starih šablonah, kot po novejših....letošnje bodo očitno bolj  prišle v poštev drugo leto....v ospredju je zvezdnato nočno nebo in ponovno odkrit hribček s smrekami. V notranjosti pa se skriva besedilo, ki sem si ga "izposodila" od Marine , božične zvezde pa so od Najlepšega para....


5. naloga: KOMBINACIJA S ČRKO ALI BESEDO....črko "O" sem nadomestila z novoletnim obeskom....


7. naloga: KREATIVNA UPORABA IZREZOV....kroge sem naložila v obliki rožice....


Napis sem razdelila na dva dela in tako sta oba pristala na svoji voščilnici.....

Izzivi:

1. mala šola Najlepši par

2. pomladna kolekcija Najlepši par - napis, vejice, zvonček, šesterokotniki

3. Vesela hiška - november - karkoli

4. galerija november 2020 Najlepši par

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DOMAČE NALOGE:
1. doma izdelane embosirne srajčke  ( Tina) ❤❤❤❤ (tile srčki pomenijo št.voščilnic na to temo)
2. izdelaj božični aranžma (Vladka) ❤❤
3. en motiv, dve voščilnici, 2 različna namena (Tina ) ❤
4. interaktivna voščilnica (Tina)❤
5. slika - kombinacija s črko ali besedo (Vladka ) ❤
6. izdelaj darilno škatlico (Tina ) ❤
7. kreativna uporaba izrezov osnovnih oblik (Vladka ) ❤❤
8. polarni sij (Tina )


9 komentarjev:

  1. Zelo lepo si zagrizla v domače naloge. Pridna učenka Mojca. Lep pozdrav, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. No veš kaj, ko pa ti zaštartaš in daš v 6- to je pa hudo. Saj od tebe kar leti- številčno in idejno. Super so vse, nadvse pa mi je všeč uporaba krogov. Dobr si si to zamislila.
    Naloge opravljene, po moje ravnateljica do konca in nazaj navdušena- jaz pa tud😂😂. Lep pozdrav in uspešno ustvarjanje še naprej Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. najprej naj te pohvalim, da si tako ažurna pri nalogah. Čisto pri vsaki vidim kakšno nadgradnjo in pa iz vseh veje, da si uživala pri tem. Tudi jaz se trudim slediti vsem idejam. A ni fajn, drugi si izmislijo idejo, mi pa jo lahko uresničujemo po svoje. Lahko si zadovoljna. Več kot to, zato, kar gasa naprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kako sem vesela tvojih nalog. Tako so mi prebrisani tvoji krogi in bogati O je vrhunski...pa interaktivna mi je tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nimaš se kaj bat, draga moja. Itak ti gre vse od rok in interaktivne so vedno zabavne. Je pa malo več dela z njimi. Pridna si bila in krasno opravila z vsemi nalogami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem rekla, da si piflarka, evo dokaz ;-)
    Imenitno ti je šlo od rok prav vse česar si se lotila, pa še Veselo hiško si tako lepo okrasila!!! Kar blešči se od tvojega čarobnega dotika - hvala :-)
    En velik objem pošiljam na daljavo, sončka je namreč danes pri nas zmanjkalo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Khm...Mojca.. a ti alhko povem koliko pranzičnih voščilnic potrebujem pa še meni narediš zalogo - letos mi gre aktastrofalno od rok :(. V glavnem, tole so DN z veliko začetnico. Same lepotičke in še hudo domiselne po vrhu vsega!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, ti si res pridna učenka. Vse voščilnice so čudovite. Lepotički s krogi, ki si ju pokazala v galeriji Vesele hiške, pa sta najlepši. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne in domiselne praznične voščilnice . Bravo Mojca ! Hvala, da jih deliš z nami v Veseli hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...