ponedeljek, 30. november 2020

RD 23 LET IN PRAVLJICA ČETRTIČ

Škatlica z orodjem na krasni podlagi ..Žiga in 23 let....letos za spremembo brez harmonike in fuzbala...



Pravljica Hrestač pri ArtMBR - četrtič....Spet sem pri mišjem kralju  , ki si je za spremembo nataknil kapico dvornega norčka, zlata krona pa počiva, dodala sem še sladkorne palčke (zanimivo idejo sem našla na Pinterestu...narejena iz samih krogcev...prav izvirna se mi je zdela)....še  boben kot igrača in darila....V ozadju, ki je narejeno z akvarelom pa poplesavajo embosirane snežinke...


Hvala za obisk....







8 komentarjev:

  1. ODLIČNO: Mišji kralj z modernim pokrivalom, krona, bobrn, in pa nadvse odbita ideja za sladkorne palčke. Še dobro, da se miška bolj ukvarja s svojo podobo, sicer bi bila katera os palčk že naglodana. Mojca , upam, da si šele na začetku s svojimi idejami in da bo še...na temo Hrestač.
    Glede na ogromen projekt za 23 let, pa me prav res zanima, ali je bilo včeraj pri vas kosilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehehe...ja itak da smo južnal, še kremšnite mi je uspelo naredit!!!!!

      Izbriši
  2. Prekrasno vse, te palčke pa res originalne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičen projekt in slavljenec je bil zagotovo navdušen nad končnim izdelkom. Tudi voščilnica na temo Hrestač je prav simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako krasen projekt in super podlaga. Seveda pa tudi voščilnica na temo Hrestač zelo zanimiva in lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, svetoven projekt za tvojega slavljenca in huda interpretacija pravljice 😎.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke mladeniču in tudi tebi, da ti uspe vse narest ;D

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...