torek, 10. november 2020

VRATA,....

 ....ki odpirajo marsikaj....Na prvi sem zid naredila s pomočjo stencil šablone in snežne paste (+distres barvo)


Na drugi pa sem zid pobarvala z distresi...Venček je na obeh prilepljen na 3D penco... Šablone pa so iz trg. Wayanay craft bird ....


Raje ne povem, koliko časa sem izrezovala te vejice za smrekco in koliko jih je...ampak ne pride švoh...

Pa hvala za obisk!!!

5 komentarjev:

  1. Res ni švoh, ampak oklestila si pa res eno veliko jelko. Upam d maš tamal strojček, ki takole delo olajša, sicer si ga takoj nabavi. Vidim, da imajo pri tej novi trgovinici lepe pripomočke. Bog ne daj da dam še to na seznam mojih: Največ kupujem pri...

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljm bi imela tvoja vrata v stanovanju :). Ampak smrekica iz vejic pa ulalal huda :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako fantastična voščilnica. Prav vse na njej mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta vrata sem tudi sama občudovala, krasno si jih okrasila z venčkom. Smrečka pa je res WOW.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si ustvarjala, verjamem, da je bilo izrezovanje prava meditacija !

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......