sobota, 28. november 2020

PRAVLJICA PRI MAGDI - TRETJIČ

Asociacija mi je bila  zasneženi gozd, zasnežene smreke, princeska in plesoče snežinke, ki so tokrat zaplesale kar na njeni dolgi obleki...Malo sem se poigrala z različnimi štampiljkami smrek, modrimi distresi za nočno ozadje, silhueta princeske je odtisnjena, nato pa obrezana, sneg in rdeči srčki....



Izziv:
1. ArtMBR - božična pravljica
2. Double D - winter blues

Upam, da bo tudi pri nas kmalu zaplesalo po nebu!!!!! Hvala za vaš obisk!!!!


9 komentarjev:

  1. Navdušena sem nad tvojo iznajdljivostjo, ki izgleda nima meja. Kako mi laska, da si tako lepo začarala snežno princesko v zasneženem gozdu. Še tisti trije srčki se dotikajo glavne princeske v pravljici, ki je s svojo srčnostjo uspela odčarati princa, ki ga je požrešnost in napuh začarala v terilca orehov. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako si se super spomnila in tako lepo je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Mojca, posipam se s pepelom, ker sem v zadnjem času tako neredno pri tebi na obisku. Pa je vedno tako prijetno, zabavno, domače ... Za nazaj: velik poklon za vse čudovite voščilnice in izdelke! Tudi ta je krasna in prinaša srčno dobroto.

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW! Beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Winter Blues’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica, prav lepo si oblekla snežno princesko, gozd je pa prav pravljičen. Hvala ti za navdušenje nad mojima pravljicama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno obleko si ji nasnežila in tudi pokrajina je tako lepo pravljična.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prečudovito in zasneženo. Daj prosim prikliči s svojo očarljivo princeso snežink vsaj malo te čarobne zimske idile še na dolenjsko prosim :)

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...