petek, 27. november 2020

IZZIV PRI ArtMBR

 Letos je na temo baletne pravljice Hrestač...nisem je še gledala, imam pa rada klasiko in to je zame že dovolj. 

Ker je tematskih besed kar dovolj na izbiro, sem izbrala pri prvi: ledene rože (v ozadju narejen embosing s  svetlečim ledenim prahom, v sredini je stencil šablona zimski vzorček in snežna pasta, igračka miška, ki se navija in   bobna.....


Druga pa je na temo: note in okrašena novoletna jelka.....je tresočka, v notranjosti so ledeni kristalčki, umeten sneg in srebrne bleščice.


Izzivi:

1. Božična zgodba ArtMBR

2. galerija "Najlepši par" november 2020 (okvir znamka, srček, napis, benerček)


Tretja pa gre na izziv Double D challenge - winter blues: V obesek zvezdica sem odtisnila štampiljko zimsko tihožitje, nato pa obesila na voščilnico.....


Hvala za obisk....

7 komentarjev:

  1. Joj, kako lepo. Mojca Na dveh voščilnicah si zadela vse. Miška je kot igračka, kot ena izmed glavnih likov v pravljici, pa še boben ima, ki se vedno pojavi v družbi likov iz pravljice. Pa še božične rože in snežinke. Tudi note in smrečica zadaneta. Je pa problem, ker verjetno ne moreš prilepiti obeh. Upam, da nisi jezna, ker sem jo kar sama dodala preko tvojega FB.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasno, da nimam nič proti...Lahko ti rečem samo hvala za tole dodajanje....nisem vedela, da se da...

      Izbriši
  2. Čudovite so. Notna me spominja na dunajske filharmonike... Nekoč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje voščilnice so me popeljale v pravljični svet. Ena je lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pretty cards! Your star one is so lovely! How clever to put a sweet little inside the star! Wonderful! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Winter Blues Challenge, Donna, DT Member.

    OdgovoriIzbriši
  5. BEAUTIFUL creations! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Winter Blues’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da sem ogromno zamudila pri tebi. No popravljam v novem letu. Saj veš, dobra organizacija in cilji pa bo. Krasno si začela pisat praznično zgodbo o Hrestaču tudi na svojem blogu s prav ljubkim mišonom in čarobno smrečico. Me je pa očarala zimska pokrajina v božičnem okrasku. Si želim, da bi jo letos videli tudi pri nas. :)

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...