nedelja, 31. avgust 2014

BY BY POLETJE - HELLO SCHOOL !!!!

Tokrat tagec - voščilnica v obliki svinčnika. Slovo  od poletja  -  morje in jadrnica v valovih (dobila sem jo v krasnem kompletu darila  od trgovine Rayher v  http://craft-alnica.blogspot.com/ , svinčnik pa začetek   pouka v šolah. Pod jadrnico sem zarezala, da sem jo lahko potegnila v valove. Nekako sem se morala znajti, v luftu pač ne more biti. Valovi pa so narejeni z Tininimi šablonami oblaki. Malo sem jih predelala in že se morje peni.

Pripomočki:
- kovinska šablona Marianne - jadrnica,
- kovinska šablona "Najlepši par"  sonček, oblak , (valovi so narejeni iz oblaka),
- štampiljka "Najlepši par" - cik cak obroba svinčnika,
- distressi,
- bela pigment ink blazinica,
- bel 3D flomaster.









Izdelek prijavljam na:

1. http://craft-alnica.blogspot.com/ - #115. slovo poletju,
2. http://hobbycutzchallenges.blogspot.com/, #62. - use no white,
3. http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-avgusta/,
4. http://milkcoffeechallenge.blogspot.com/, - back to school,,
5. http://pinkgemchallengeblog.blogspot.com/, #127. - it"s summer time.

Lep pozdrav, jutri pa veselo v ŠOLOOOOOO!!!

17 komentarjev:

  1. Čudovito je izpadlo, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se znašla in oblačke spremenila v valove. :-) Tagec je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super čarovnija in ekola svinčnika :). Zanimiva ideja, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično. Sviđa mi se.
    LP,Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous design, love how you made a giant crayon! Thanks for sharing with us at Hobbycutz, Susan x

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, tole si pa super združila...preteklost poletja s prihodnostjo šole :-) Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno si se znašla in super čestitko naredila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo Mojca...to pa je ena krasna voščilnica, ki bo nekomu še dolgo v spomin. Res si se krasno poslovila od poletja in čudovita pričakala novo šolsko leto. No,...pa gremo novim izzivom nasproti ;)))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Nora ideja, lepo narejeno, sploh ni drugega za rečt kot suuuper!
    LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 115. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Noro fajn si tole naredila. Krasno si združila poletje in šolo,res fajn ideja tole s sinčnikom in ladjico.
    Hvala, dasi se nam pridružila v Craft-alici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si jo naredila :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. What a fun card you've created with such great colors, just sweet for our 'back to school' theme at Milk N Coffee -- thank you for joining us, hugs, Rita DT

    OdgovoriIzbriši
  14. ♥♥♥ lepo voščilnico si ustvarila :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Very cute - love the pencil design!

    Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

    Helen N x

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...