sobota, 9. avgust 2014

VRTIM KLEKLJE


Evo ga, civilizacija (beri internet) tudi v Srimi (zraven Šibenika). V dokaz, da res ne lenarim na morju objavljam te tri slike čipk (vse gredo v sliko).
Sicer je ta internet bolj na hojladri (ne lovi vedno, se pa lahko ujame kakšen moment, da vse teče gladko). Sicer pa ... bolje išta nego ništa, a ni res????Že dva dni mi ga biksa pri komentarju, ki ga hočem objaviti za Sonjo (Old punca). Mogoče mi ga pa cenzurirajo... kdo ve. Sonja... če ne prej, mi uspe doma.



Uživajte kjerkoli že ste. čao

9 komentarjev:

  1. Vidim, da si res na polno pridna - zelo lepi so. Jaz moram narediti vsaj še 3 take srčke kot je tvoj tazadnji pa ne vem kdaj mi bo uspelo... Sem včeraj/danes ponoči dobila tvoj paketek v roke, ko nama je uspelo priti iz morja - hvala bejba, najboljša si :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti izdelki in prav vsi trije so mi všeč ;))) Uživaj tam doli. Tudi meni nagaja pri oddaji komentarjev ;(((
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, divni radovi. Uživaj i dalje.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna
    ti kar uživaj še za nas ki smo vpeti v delo doma :)
    zelo lepe objave bodo prišle na plano v jeseni
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna kot čebelica tale naša Mojca :-)) Dobro imaš podmazane kljeklje :-). Super izdelki! Komentar pri meni ti je pa uspel in me od srca nasmejal :-). Naslednji teden pridem v tvojo bližino po malo sonca, potem bo pa itak zima.

    OdgovoriIzbriši
  6. neumorna kot vedno. Krasni primerki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepi klekljani izdelki. Pridna.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...