petek, 15. avgust 2014

MORJE IN RIBICE

Na http://craft-alnica.blogspot.com/ imajo #114. izziv z naslovom MORJE . Kaj nas najbolj spomni na to besedo - voda, ribe in školjke. Vsaj mene. In pa MIR. Ja, tudi to - ampak ne v poletnih dnevih, takrat, ko se vreme in morje umirita , ljudje se umaknejo....



Klekljana zelena ribica v družbi školjk in morske zvezde. Pa lep dan še naprej. čao




13 komentarjev:

  1. ooo Mojca, super ribico si sklekljala :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami po morsko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita morska idila :). Očitno si ti nisi dala miru na morju - vsaj ustvarjalnega ne:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno. Vrlo lijepa ribica.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna ribica,
    mojemu sinu se kar smeje
    ribe obožuje
    tiste v morju, reki, na krožniku, akvariju, narisane, seštikane, šivane, kvačkane, skleklane,...
    Super morki aranžma
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. uuuuuuu kolk super ribica:))))) jaz zal neznam kleklat a enkrat bom:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo Mojca, super ribico si naredila in jo "oblekla" v krasno zeleno barvo.
    Lep dan ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Uu prekrasna je in paše tja gor na školjke :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita ribica. Zelo lepo si jo sklekljala.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za ngardico pri CRAFT-alnici :) - zasluženo!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...