četrtek, 28. avgust 2014

MNJAMI -FILANE PAPRIKE

KONČNO!!!!! Konec tekanja na relaciji Novo mesto - Šibenik . Res se mi  prileže, čeprav si nekateri mislite - ženska nora, 2 meseca morja, pa ni vedno tako. Krasno je na morju, krasno je, ko imam hišo polno turistov, utrujajoče pa je, da "tekam" vsakih 10-12 dni samo 330 km v eno in 330 km v drugo smer. Letos smo to naredili 6x2= 12 x 330 = samo 3960 km. Ja, lepo je iti in še lepše je priti domov.

  Malo drugačno ustvarjanje za danes. Za marsikoga konec poletja oznanuje tudi pospravljanje povrtnin z vrta , vlaganje,... Pri nas  je filanje paprik (domačih  seveda) tudi velik znanilec, da se poletje končuje.

FILANE PAPRIKE - na hitro - po moje.  Če dekleta pri http://craft-alnica.blogspot.com/ nimajo nič proti, današnjo objavo prijavljam na njihov #115. izziv - slovo poletju, če pa  mislijo, da to ne ustreza, ne bom pa nič huda, recept bo pa nekaterim prišel sigurno prav.

Takole gre ta stvar.
Včasih sem sama packala mleto meso, sedaj pa kar kupim že narejenega (pripravljena masa za čevapčiče - pakirana Špar varanta - 820 g), zato je ta masa res na hitro končana. Če moji otroci niso tega pogruntali , da malo pogoljufam, mi morate verjeti, da je res vražje dobro.Pa lepo po vrsti:

+ 40 dag že pripravljene mase za čevapčiče,
+ 5 dag kuhanega riža,
+ 1 jajce,
+ peteršilj (nikar šparat na njem).

Vse skupaj premešaj in nafilaj očiščene paprike - babure.


Teh na sliki je samo 40. To je pri nas za 2x dat v pisker - beri 2 x kosilo. Letošnje so na vrtu malo manjše, kot lani ampak bomo že preživeli. Nafilala sem jih približno  180 kom. Kolikokrat jih bomo lahko jedli za kosilo, si pa sami izračunajte. Po moji večletni statistiki  jih bo zmanjkalo že oktobra.





Omaka, ki jo naredim pa je:
Popražim zmiksano (čebulo + korenček + zeleno in rumeno papriko) , dodam strt česen in zalijem z vodo. Bešamel (voda, moka in paradižnikova mezga) dodam naknadno in ko vse skupaj že nekaj časa lepo vre dodam še paprike. Kuha se mi še približno 45 minut. Vedno jih naredim 1 dan prej, ker se mi zdi, da so bolj okusne, je pa tudi to prednost, da ti naslednji dan razen pire krompirja ni potrebno packati po štedilniku. Na postreženih paprikah paše pa še kisla smetana.
-dober tek vsem, ki jih boste poizkusili-

En lep dan želim vsem in hvala, ker me obiščete in počvekate z mano.


13 komentarjev:

  1. joj,mojca, kakšne lušte in lakoto si mi zdajle naredila! najmiii, kako bi mi pasalo za pod zob, ko je še dolga do polčetrte, ko pridem domov. pa hvala za recept. jih bo treba naredit. tudi to je ustvarjanje!!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsekakor je to ustvarjanje, ker je kar nekaj dela preden jih daš na krožnik, pa niti vse gospodinje jih ne znajo dobro pripraviti. Hvala za recept in lušte, pa čeprav sem od kosila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja obožavam filane paprike.To mi je jedno od najboljih jela.Ove tvoje mi se čine iznimno ukusne.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz imam zelo rada filano papriko in verjamem, da je tale tvoja odlicna. Toliko voznje sem in tja res ni zabavno in verjetno vseeno tako morje ni zate ravno dopust v pravem pomenu besede. Tudi ob menjavi turistov imas verjetno veliko dela, da vse pospravis in pripravis za novi prihod.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri vas so količine hrane kot v hotelu :-)) Filane paprike so tudi ena izmed mojih najljubših jedi. Pa še fino jih je delati. Imaš prav, naslednji dan so boljše :-)) Hvala za recept.
    Uf, mora biti utruhajoče tole delo s turisti! No, boš pa zdaj počivala in pestovala mali princeski :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Priznam, da sem se nasmejala ob izvirnosti tvoje objave. Seveda so filane paprike del slovesa od poletj in zato jih v Craft-alnici z veseljem sprejmemo. Če bi jih pa lahko še poskusile.......
    Hvala in srečno pri izzivu.Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni problem Lili, jih pošljem po hitri pošti!!!!!!!!

      Izbriši
  7. Hvala za recept ;) bom poskusila tvojo varijanto z bučkami (slabo prenašam papriko) in javim ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oj Mojca...paprike zgledajo čudovito, ampak sama jih ne pripravljam, ker nisem ljubitelj mletega mesa...je pa dobra tudi varianta z zelenjavo ;)))...Čestitke za nagradico!!!
    Sončen pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj Mojca, kako bi sedaj eno pojedla. Verjamem, da so odlične.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 115. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. ha ha ha :))) se strinjam z Lili ... če bi jih le lahko še poskusile :)))

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...