petek, 29. avgust 2014

ŠE MALO BOMO JEDLI - OSTANKI

Že na začetku moram povedat, da ta jed ni zrasla v moji glavi , ampak  mi  jo je velikodušno  naredila   Polona - tršica iz Artič, ki je letos gostovala pri meni na morju. Mimogrede - navdušena je nad kulinariko, peče, kuha vrhunsko  in jo že prepričujem, da bi odprla svoj blog z recepti. Mogoče mi bo pa uspelo. Pa da ne pozabim - Polona to bere in še enkrat bi se ji rada zahvalila za tako dobro družbo, ki sem jo imela 10 dni, kar so bili pri nas. Faca ste, vsi po vrsti in tako hitro,  kot so nam  minili   tisti dnevi,  ne pomnim.

Če še niste pogruntali - tale reč v protvanju je vsesorte narezana  zelenjava, ki  nam poleti ostaja v hladilniku:

- korenček,
-jajčevci,
- čebula in česen v velikih kosih,
- paradižnik,
- zelene bučke,
- paprika,
- hokaido bučke,.. (mogoče tudi šnite krompirja - še nisem probala) Bodite ustvarjalni!!!!!!

Zelenjavo lahko narežeš že dosti prej (za moje pojme je dosti bolj okusna) preden jo daš peči v pečico.  Dodaš Vegeto, malo olivnega olja, sama pa sem dodala še malo belega vina. Pečeš na 190 stopinj - 45  do 60 minut.
Verjemite mi, da bo tale zmešnjava  prepričala še tako zagrizenega mesojedca.



- pa dober tek in hvala ker me berete-

4 komentarji:

  1. Tale šjora mora res odpreti blog, da probamo s čim te je razvajala na morju - hvla pa tebi ker si delila z nami :). Bo za probati, ma ne vem koliko bom po tanovem kuhala - v ponedeljek grem prvič v novo službo in 12 urni turnus res ni kuharsko primeren...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmhmhm tole probam jutri, ko imamo piknik pa da gostje ne bodo jedli samo meso ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole zna biti pa zelo dobro. Bo treba poskusiti. Pa hvala tršici, da te je naučila in tebi, da tole deliš z nami :-)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne može biti loše..osobno obožavam povrće i radim ga na svakojake načine. Trebat će ovo probati.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...