ponedeljek, 7. december 2020

MIŠJI KRALJ-HRESTAČ (5)

 Da malo razbijem rutino z voščilnicami, sem se izziva v ArtMBR lotila še s kvačko...nastal je mišji kralj v velikosti 15 cm.....virtualno grem na obisk še k puncam v Veselo hiško , kjer  imajo izziv "praznični čas".....








Lep dan vam želim in hvala za obisk!!!

8 komentarjev:

  1. Mojca, v tvojem stilu. Ne vem, če lahko najdeš tampiljko, izrezo ali kak drug ustvarjalni pripomoček, ki bi Mišjega kralja lahko naredil bolj prisrčnega. Pa še krono in kraljeva oblačila. Asica. Videti je že ukročen, tako, da ne bo delal zgage v moji zgodbi. Stokrat hvala, da si se tako lepo potrudila z idejo in izvedbo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca bravo, ti si kraljica kvačkanja. Mišji kralj je res enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  3. pravi mišji kralj, super Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičen je. Mojca ti si res mojstrica in pol. Hvala tudi za palčico :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ustvarjanje ti res leži, pa ne samo s papirjem. Mišjega kralja si zelo lepo naredila. Lepo, da sta prišla k nam na obisk v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  6. WAW - saj veš, neverjetna si :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iiiijuuj, cvilim kot tale mišji kralj od navdušenja! Ja, kako je pa tole prisrčno. Oooh, kar gledam in gledam! Res je tak kot da bi pravkar prišel iz pravljice. :)

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...