nedelja, 20. december 2020

4D VOŠČILNICA

4D sem si itak izmislila...lahko pa bi bilo, ker je sestavljena iz 4ih slojev..... Slika  Hrestača na zadnji čipkasti strani....sladkorne palčke narejeni s krogci, ki sem jih sestavljala skupaj, mašnica in voščilo pa je od "Najlepšega para" . 



Izzivi:

1. ArtMBR - praznični izziv na temo baletna pravljica Hrestač

2. Craft-alnica - *276 izziv - v pričakovanju božiča

3. galerija december 2020 "Najlepši par"

4. Winter Wonderland - Our End of Year

5. Vesela hiška - praznični čas

8 komentarjev:

  1. Tale tvoj projekt je na4 (na 4.potenco). Najprej napovednik s tvojimi odbitimi sladkornimi palicami, ki si zaslužijo tako veliko in zlato mašno. Sledi čudovita scena-oder, ki je tako lepa, da mora biti bela, da poudari čipke. In na odru, glavni igralec Hrestač, ki mu godi v kakem lepem okolju je. In na koncu še lepo voščilo. Presrečna sem, da si tole postavila v mojo galerijo, saj sem sama načrtovala sestaviti sceno na podoben način, pa je ostalo samo pri želji. Ja se je treba tudi lotiti in narediti. Narjen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca...tebe je potrebno klonirati, ker takih ljudi ne delajo več! Noro všečkam 4D kreacijo in to s hrestačem, za katerega jaz sploh ne najdem ideje... Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobro sceno si pripravila. Nadvse sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale tvoj "4D" projekt je preprosto fantastičen. Krasno praznično sceno si izdelala. Hvala, ker si jo pokazala v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična scena, kot bogata kulisa na odru. Krasen izdelek.
    Hvala, da sodeluješ na izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, ustvarila si pravo gledališko sceno! tole s krogci je pa za 10ko! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca ponovno si pričarala pravo, pravcato pravljico - se strinjam z Valerijo, pravo gledališče!
    Hvala za čarobnost, ki si jo dodala v Veselo hiško.
    Naj bodo čarobni tudi tvoji prazniki, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica! Hvala za sodelovanje pri Craftalnici, kjer sem ta mesec gostja. ❤

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...