petek, 11. december 2020

HRESTAČ /6

Glede na to, da sem oddala že vse novoletne in vse dobrodelne prispevke, se  lahko v miru posvetim drugim  izzivom, .....  

tema Hrestač na ArtMBR  blogu...."pekla" sem medenjake....


Šablona medenjakov je pa tale......mislim, da sem jo kupila enega gospodovega leta, takoj po drugi svetovni vojni (revež je imel včeraj šele otvoritev) v trgovini  Craftstash , ne vem pa, če jo še imajo....



Na veliko pa so v delu tudi kvačkane živalce.....danes dajem na ogled žabico z mašnico v rumeni barvi (nastaja pa že pinki) ...velikost  35cm...


Hvala za ogled....


7 komentarjev:

  1. Ko je Marie s svojo nesebično ljubeznijo do Hrestača odčarala nazaj v princa, jo je le ta odpeljal skozi rokav v deželo pavljic. Med drugim tudi v deželo slaščic in medenjakov. pa tudi v rožno deželo in skozi božični gozd. Če tole ni upodobitev napisanega, potem pa ... WAW. V celoti tako dovršena voščilnica, medenjaki pa elegantni in prisrčni da je kaj. Me prav zanima čigave šablone so. Speci jih še kaj, ker v moji galeriji bodo kmalu pohrustani. Žabica pa je spet eden tvojih rezultatov hitrih prstkov. Koliko km volne si že kaj porabila? lepo v miru ustvarjaj. Verjamem, da si voščila še odposlala, saj tudi mojo poličko doma že krasi čudovita voščilnica. Hvala, hvala, hvala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti lepa Magda za tako krasen komentar.....Slikco šablone sem dodala kar v objavo....meni so tudi všeč, ker so veliki ....Volna, volna volna!!!!!....koliko sem jo porabila ne vem, vem pa da jo imam vsaj še kakšnih 30 kg za ponucat....še bom lahko delala.....

      Izbriši
  2. Ma, pridna si, kje jemlješ ure v dnevu?

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitka je presuper!
    i žabica je jako slatka!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kdaj ti spiš? Čez dan te okupirajo vnuki, ponoči pa pletilke :P. Kok je cart tale žabja princeska :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Sladki medenjaki za praznične dni. Moram se spomnit na tvoj nasvet, pripravi praznična voščila pred 24. decembrom in potem v decembru uživaj in si daj duška na prazničnih izzivih. :) Ja kakšne pravljične živalice nastajajo pri tebi. Žabe so zakon! Jaz jih imam prav zared rada. :)

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...