sobota, 12. december 2020

KVAČKAN HRESTAČ/7

 Jupiiiiiiie evo ga, pa mi je uspel....Res je noro, kako sem "not" padla v to pravljico....Hvala Magda za tole krasno tematsko novoletno igrico.....Glede na to, da sem šele letos začela s kvačkanjem igračk, še mene preseneti kakšna figura.....Hrestač meri 25 cm ...Če sem zadovoljna....ja ITAK!!!!! Tole je moja naj naj letošnja figura, ki mi je ratala!!!!!!


                                                      /in jap, dolgolasec "diši" po frizerju/


Dajem ga na ogled na Magdin prazničen izziv - baletna pravljica Hrestač...lep vikend vam želim!!!!













7 komentarjev:

  1. Če je tvoja letošnja najboljša figura, ti moram povedati, da je tudi moja. Nič drugega ne bom komentirala, samo Mojca ali je tale moj, ali pa naslednji. Osupla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaa,Mojca pa ti si čisto nora ( seveda v pozitivnem smislu) :)) Prava profi si v kvačkanju in tale Hrestaček je naravnost popoln.Pa ne samo to...moja hči Klavdija pravi, da je šmeksi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuf, Mojca, čudovit je! Pa miška zgoraj tudi - bravo, čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. WAW, ko zaprem usta in se neham slinit, mogoče še kaj spesnim...ampak tole ti res vzame sapo :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Neverjetna si res in tale tvoj Hrestač tudi! Vrhunsko res!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...