sreda, 23. december 2020

ŠE ENA IDEJA

 za v praznično galerijo  pri ArtMBR ......križčkan mišji kralj v slikci veliki 15,5 x11cm .....še eno idejo imam....le kateri prijatelj za zraven  se križčka sedaj?????





                                                        /še mušter, če se mi katera pridruži/

2 komentarja:

  1. O moj Bog. Pa kje to ti vse stakneš.Tale mušter pa je nekaj dragocenega. Upam, da ga boš pokazala še v katerem drugem delu. Sedaj si bom pa želela "čakanja na domu" da pouščem nekaj deset let stare preje...mislim, da imam tudi te mrežice za vezenje iz časov ko sem še križkala. Oojoj kako dolgo je tega. Mojca, če sem jaz tebe navdušila v pravo temo, ti povem, da si ti mene obnorela s svojo interpretacijo. Hvala ti za te čudovite občutke. Hitro naredi sobojevalca, da si tale ne bo preveč nabrusil sablje in bo šla pravljica v napačno smer. Čakam...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, pa ti si neverjetna.Razvajaš nas s samimi prekrasnimi izdelki in tale je naravnost fantastičen.Si me prav izzvala,da po dolgem času potegnem na plano prejce in blago :))

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...