torek, 15. december 2020

BALETNA PRAVLJICA

 ....se nadaljuje tudi pri meni...Štampiljka Hrestača (16 cm)(izrezana na roke), ozadje je narejeno iz perla vodenih barv ter naštempljanih plesočih vil  in igrač....tudi ta gre v galerijo pri ArtMBR.....


Ne morem pa še brez novih novoletnih....srebrn in zlat embosing z dodatki....







3 komentarji:

  1. O, spet si veliko ustvarila. Priznaj da ima tvoj dan več kot 24 ur :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, moja pravljična galerija je tako zelo bogata, kot še nobena. tako lepe stvari so tja postavljene. Med drugim tudi tvoji izvirni izdelki. v tejle voščilnici je ogromno simbolike: ples balerin, tipične igrače s hrestačem na čelu. Enkrat, ko ti bo zmanjkalo energije za vrhunske igračke in druge izdelke tvojih hitrih prstkov, mi pa prosim naredi kak odtis. Pa da ne pozabim pohvaliti tudi ostalih voščilnic. Si mi dala dobro idejo, kako uporabiti ene stare barvne osnove za voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm...niti ne uspem pokomentirati vseh tvojih objav, kaj šele da bi mi uspelo tako na veliko in odmiselno ustvarajti... Igrivo in nagajivo si ustvarjala :).

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...