torek, 15. december 2020

MIŠKA BALERINA

 v velikosti 32 cm....vilo sem spremenila v mišjo balerino, ki udobno počiva na moji novi  knjigi , ki sem si jo po dolgem dolgem  času spet privoščila....Hrestač....ja itak....gre v galerijo pri ArtMBR....priznam pa, da mi počasih že zmanjkuje idej....







5 komentarjev:

  1. Tako zelo sem vesela, da si mojo galrijo obogatila s svojimi vrhunskimi kvačkanimi igračami, ki niso samo to, kar je videti. So tudi neverjetno lepo izdelane, kar sodim po hrestaču in mišjemu kralju, ki sedaj bogatita tudi mojo zbirko igrač. Morda pa te enkrat nafehtam, da se jima še kaj pridruži. To bi bila lepa skupinska fotografija baletnega ansambla. Ampak že sedaj je, takolev moji galeriji. Mojcahvala, to je nepričakovan prispevek. Kot sem že nekje komentirala-tile baletni copatki so odbiti do kraja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da naši Mojci še kar nekaj časa ne bo zmanjkalo idej... Svetovna predelava vile v miško :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Wooow, kako je pa ljubka tvoja mišja princesa in balerina! Noro navdušena sem!!! In ta izdaja knjige je meni najlepša izdaja Hrestača. Te ilustracije so prav čarobne in si jo tudi želim v svoji zbirki. Trenutno je na posojo iz zakladnice knjig. ;)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...