sreda, 12. februar 2020

5x 3D CVETOVI



Kar nekaj tehnik sem uporabila na tejle voščilnici: akvarelno ozadje in barvanje lika,  pasta s stencil šablono, izrezi, štampiljka, distress voščenke ...

Izzivi:
1. Craft-alnica - *254. izziv -5 cvetov v 3D
2. "Najlepši par" - galerija 2/20
3. Vesela hiška - *3. - mixed media

7 komentarjev:

  1. Kako prikupna voščilnica. Všeč mi je simpatičen motiv deklice in krasno nežno ozadje.
    Hvala, da si se pridružila izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako nežno si se lotila mixmedia tehnike. Čudovite barve, notiv pa CART 100 na uro :-) . Hvala ker deliš tole lepotčko tudi z nami v CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca, ljubka deklica in pet prekrasnih marjetic, nežno ozadje pa poveže vse v prelepo voščilnico. Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in lep dan ti želim. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in zelo nežna voščilnica. Lepo si ustvarjala v mešani tehniki. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe cvetke si izbrala in naredila čudovito voščilnico :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......