ponedeljek, 10. februar 2020

TULIPANI, ZVONČKI in....

tulipani so na "alkoholcu" in na starih šablonah....



 
zvončki pa so najnovejši v kolekciji "Najlepši par" ...
 
Okrogle oblike voščilnic so mi ljube, ker so Tinine okrogle šablone tako lepo ostre, da zarežejo v dve plasti.  Napis in vijuga so stare, zvončki pa....kaj naj rečem...nova kolekcija!!!!....  samo vzdihujem....in uživam, ko jih gledam  lepo sortirane v moji škatli....
 
Ah...moja nova obsedenost.....Kar nekaj "otrok" se je rodilo ta vikend... , ta mačkon  je bolj sramežljiv in se skriva...

 
 
Izzivi:
1. Ko me inspirira - *74. izziv - s cvetjem okrašen okvir
2. "Najlepši par" - galerija februar 2020
 
 

9 komentarjev:

  1. Cvetovom na prvi se res vidi, da so alkoholiki :) Če uporabljaš takšne pripomočke, si lahko privoščiš tudi to, da cvetove kar lepo razmečeš po podlagi. Krasne voščilnice. Mačkonu pa se ni potrebno nič skrivati, saj je fantastičen in zelo fotogeničen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si raznoliko okrasila vse te okvorje in maček je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo cveti pri tebi, mačkoni so pa itak nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična alkoholna ozadja si ustvarila. Pri tebi je pomlad že v polnem razcvetu. Krasne voščilnice. Muca pa itak lepa 100 na uro. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca ti si res prekrasna mojstrica ustvarjanja ! Vsi izdelki so TOP, še posebej mačkon sramežljivček. Objem Veana R.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita ozadja! tudi okrasitev okvirjev mi je všeč. Ampak...muc ga pa zmaga, fantastičen je!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj veš, da se bom takoj teleportirala k tovjmu sramežljivemu mucku -všečkam. Alkoholna ozadja so čudovita tako pri tulipančkih kot pri zvončkih - vsekakro paše okrogla oblika :).

    OdgovoriIzbriši
  8. Super so tvoji alkoholiki ;-) in okrogel okvir z zvončki mi je zelo lep...maček pa seveda tudi :-)))

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...