ponedeljek, 24. februar 2020

MINI NINIKA

...samo 15 cm meri tale mini  medvedek...



 /še mušter, ki sem ga  našla na spletu/

7 komentarjev:

  1. Mojca super ninika je in vse čestitke tebi, ne ssmo da narediš, da greš vse to izbrskat - a ti je mogoče dolgčas:))). Ampak glede na to,kaj vse spraviš skupaj ti kar brskaj in nas razveseljuj s svojimi luštnimi izdelki. Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako luštna pinki mini ninika. Mojca jaz te nominiram za kvačkarico leta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii kako luštna rozika. Se strinjam z Darjo, podeliti ti morajo nagrado za kvačkarico leta!
    Neverjetna si ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo prikupen medo. Nekdo ga bo res vesel.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, krasen roza medo.😁 Dobiš tudi moj glas za kvačkarco leta.😁

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...