torek, 25. februar 2020

ZA 40-LETNIKA

Harmonika, pa fuzbal, pa kakšen krigel piva, pa 40....škatlica z "leseno" podlago, ki sem jo že enkrat delala za mojega sina.




 
Pust se končuje, krofe sem spekla.....  jih ni več (juhuhu...se pravi, da so mi uspeli)...slikam lahko samo prazen pladenj....lep večer želim.....

10 komentarjev:

  1. Vau, perfektna, krasne kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična škatlica presenečenja! Ta les je res enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je fantastična! "Les" zgleda kot pravi in vsi ti dodatki...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole si pa zadela v nulo. Čudovit les in celotna škatlica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je. Naročniku si izpolnila vse želje.😁 Hvala za prazen pladenj krofov....🤔

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca...noro mi je všeč tvoja lesena podlaga, ki v kombinaciji s črno naredi WAW efekt. Fantastično si izdelala vse detajle :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Nice post. Always love these kind of posts for Latest Sarkai results & jobs Visit

    OdgovoriIzbriši
  8. Kje si bila s to idejo, kosem jaz potrebovala nekaj lesenega. Bo že še priložnost, da te enkrat skopiram. Tudi meni gre črna in les.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...