petek, 7. februar 2020

HIPO KOMPLET

Otroško darilce.....Ko najdem vzorček....ne morem mimo.....

 
Pa še po meri narejena  škatla iz valovite lepenke...  in pripadajoča voščilnica...
 

Ozadje voščilnice je akrilni papir pobarvan s perla akrilnimi barvami, pri zelenju sem se poigrala z distress voščenkami na akrilni papir...Šablonice  in štampiljke na škatli in voščilnici pa so v celoti od
 
Izzivi:
1. Ko me inspirira - *74.-okvir okrašen z rožicami
2. "Najlepši par" - galerija februar 2020
 

10 komentarjev:

  1. Krasen kompletek. :-) Voščilnica mi je zelo všeč. Krasno si okrasila okvir. Tudi škatlica je top. Povodni konj pa, glede na to, kako nevarna žival je v resnici, prav ljubko in nežno zgleda. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj sem ti "nekje" že omenila, super noro dobro in sedaj samo še čakam na slona. Prav nič se ne bom čudila, če bo pokukal iz tvojega bloga. Ampak resno; krasno si vse spravila skupaj, kot vedno, čestitke:)LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Veš da sem nora na tvoje kvačkanje, sploh ko pričneš s "pliš" ;). Všečkam kompeltek -tako puhasto in cart in ja, pravšnji za malo bitjece :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Mojca, koliko enih stvari ti narediš in to noro dobro. Res si hiperaktivka v dobrem pomenu. Bravo za vse. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, krasen komplet. Škatla in voščilnica sta zelo lepo narejeni, ampak hipo ... Moj zmagovalec.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, fantastičen komplet si naredila! Tvoj HIPO je fenomenalen. Zlate roke imaš👏👏👏
    Tudi Tinine šablone si super uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oooo, kako bi se jaz preselila k tebi za kakšne teden in kvačkala in pletla s tabo. Voščilnica z okvirejm z marjeticami in medotom v sredini je pa tudi TOP. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši
  8. prav lušno si obkrožila spečega medvedka z marjeticami. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako lep komplet si naredila. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...