torek, 25. februar 2020

5xTULIPAN

Moja najljubša roža (poleg božične) in naj šablona med šablonami...tulipan od "Najlepšega para" ...za rep bom ujela izziv pri Craft-alnici in to z drugim izdelkom...to je pri meni že napredek!!!!


Ozadje sem naredila s štampiljko les ....nato pa tisti najlepši del, ki sledi pri tej štampiljki...barvanje z vsemi rjavimi niansami , za pikco na i pa še rdeč mahagonij....ne moreš zgrešit!!!! Še krogec, ki sem ga podložila s 3D blazinicami in naredila "vazo" v katero sem zapičila 4 tulipane, peti pa drži napis...

Tulipani so izrezani iz prej pripravljenega ozadja...perla papir, distresi, spreji in voda....

Izzivi:
1. Craft-alnica - *254.izziv - 3D 5cvetov,
2. "Najlepši par" - galerija februar 2020

Lep dan vam želim.....

8 komentarjev:

  1. Še dobro, da sem najprej prebrala do konca preden sem ubila možgana kako hudiča si barvala papri, da imaš tak lesk in tako naraven videz lesa - perla papir očitno zmaga ;), Draga Mojca, tole je res ozadje, da ga vikaš, sploh ker si ga tako lepo popisala z mavričnimi tulipani - Fantastično. Hvala ker si se pofočkala v CRAFT-alnici in to drugič - "naša" je res nazaj, a ne :) :) :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tukaj sva si pa kar na enakem, tudi jaz vedno lovim zadnje minute za izzive :D
    Sicer a so tvoji mavrični tulipani občudovanja vredni. Vrhunsko je videti les na perla papirju. Fantastična voščilnica ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Hudo dobr zgleda ta tvoj "ploh" razžagan na dilce😂😂😂in očitno je klima za tulipane tudi ugodna. Super perlasta zadeva in očitno je danes tvoj dan, da ti tok hitr vse gre😉. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kakšne barve, pa še tulipani, čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  5. uu kako lepo ozadje..ampak tulipani zmagajo, lepe barve

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako lepo voščilnico res dodatno polepša lesk bisernega papirja, ki si ga ti uspela tako lepo ujeti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe tulipane si naredila in jih združila v čudovito voščilnico z "oknom" :-))
    Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......