četrtek, 6. februar 2020

SRČKASTO

Magda želi videti srčkaste,  ...pa kakšen tič naj bo na njej...evo...pri meni sta dva, ki se kljunčkata....mislim da je dost pocukrana in da diši po ljubezni. Valentinov dan mi ne diši...vsi ti pofejkani prazniki iz Amerike mi pač niso pri srcu, nimam pa tudi nič proti tistim, ki to praznujejo...le naj ga , sploh če pri tem resnično uživajo... Kdo ve, mogoče sem pa samo prestara za take novitete!!!

Oblačke sem naredila s pomočjo doma narejene šablone , oba tiča sta CC šablonice, okvirji (zunanji in notranji) in šablona  čestitke  pa so od "Najlepšega para" ...

1. ArtMBR - 3. izziv...zima ali ljubezen 
2. "Najlepši par" - galerija februar 2020

Magda ...hvala lepa za darilce...bom porabila tudi tvoje izreze, samo ideje mora prit!!!!

8 komentarjev:

  1. No pocukrano gor al dol, se pa od daleč vidi, da je ljubezen na vidiku in to je to:)). Res sta in se mata luštn:)). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. O Mojca, me veseli, da si kljub pomislekom do praznovanja Valentinovega ustvarila eno voščilnico, kjer sta tako prisrčna (nič pocukrana) ptičica in ptiček (po mojem nista dva tička), ki sta zaljubljena do ušes in čisto v oblakih. Pa še v take lepe okvirje si jih dala. Hvala, da si pokazala tudi pri meni. Drugače bova pa midve kdaj rekle katero na temo najinih let.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako je lepa, Mojca! Taka pomladna. In ljubezen je v zraku. Sama sem zato, da je celo leto, ne samo enkrat v letu. Je pa dobro, da nas spomni, da ne pozabimo v tem podivjanem svetu. ;)
    Saj veš, da če ti Valentinov ni najbolj pri srcu. Lahko Gregorjevo uporabiš kot navdih, ki je pa čisto slovenski praznik in pozdravlja pomlad ter ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve že dve, ki ne marave teh uvoženih praznikov... ampak tovja dva zaljubljenca sta pa svetovna in kako luštno si ju postavila na voščilnico :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pa fino kadar vsaj en mali vzrok da je dan lahko drugačen in da lahko kakšno "zasrčkam". Tvoja zaljubljena ptička sta pa prav cart tam med oblački.

    OdgovoriIzbriši
  6. Točno na Valentinovo je privekal moj sinko na dan. Seveda je to zame naj lepši dan, ki je poln ljubezni in srčkov :) Tako da ja, mi praznujemo ta dan:)
    Tvoja golobčka sta tako zaljubljena, da upravičeno stojita v tem čudovitem ozadju z oblaki. Fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. He, he, Mojca, težko verjamem, da si ti prestara za karkoli. :-) Uvoženo ali ne, glavno da je lušno in da je tvoja voščilnica pošteno pocukrana in zelo, zelo lepa. :-))

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...