sreda, 22. april 2020

2 ŠKRATKA

sta mi pomagala, da so bile te šablonce  narejene že včeraj....ja itak je bilo potrebno takoj probat...Tina hvala lepa za tvoje baltazarske ideje....




 
Lep dan vam želim!!!

11 komentarjev:

  1. Skoraj bi šla stavit, da te bodo zasrbeli prsti po Tininih papirnatih akrobacijah. :-) Si sama naredila stencilko ali sta jo škrata izmaknila Tini? :-)) Voščilnica je zelo lepa v modro zeleni kombinaciji. Škrata pa sta faci. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja itak Mojca, ti moraš takoj vse sprobati. Čudovita je in ta dva škratka sta top. Bodi lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kako lepa škratka in kako sem vesela, da že lahko občudujem tvoje ozadje. Zelo mi je lepa...tisti srčki so mi svetoven zaključek!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica in še bolj prikupna škratka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, tebi je lahko, ko imaš tako prikupna pomagača :D

    OdgovoriIzbriši
  6. CHECK OUT THE RAMALAN 4D WHITH RESULT - Ramalan 4D

    OdgovoriIzbriši
  7. ALL TYPE 4D GAME ARE PLAYED LIVE LOTTO 4D RESULT

    OdgovoriIzbriši
  8. No sej, še dobr da imaš škrate, sicer verjetno pri tebi res ne bi bilo nič:)))). Se strinjam, da nas je Tina sedaj s temi šablonami tako zastrupila, da so prepravile vse bloge. Naj traja:)) - lep pozdrav k tebi in vsem tvojim, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Škrata sta cart 100 na uro in ni čudno, da si naredila voščilnico s tako WAW efektom, če si pa imela pomoč :).

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...