sreda, 29. april 2020

HERRINGBONE?!?

Tudi jaz nisem vedela kaj to pomeni...Po domače povedano...kot da bi zlagal parket...mal sem, mal tja...enak vzorček, ki ga delaš z enako širokimi trakovi....moj je narejen iz 4-ih kvadratov, na katerem sem razporedila 1cm široke trakove v diagonalo, potem pa sem vse 4 kvadrate spojila skupaj in odrezala s kovinsko šablono kvadrat z nestiji....Brmm brmm še avto z darili, pa gremo v leto 2021!!!

Zaenkrat pa voščilnico linkam v 52CCT , kjer imajo izziv "herringbone"....


Akvarelni papir, zlat embosing potonke, velik vode in barve....tokrat sem barvala z micka spreji (Nuvo Mica) .

 
 Brez škatlic pa pri meni ne gre.....za kapučin...saj me je kar sram povedat, da tile dve ubogi škatli čakata med mojimi objavami že 2 leti....



 
-čao-

11 komentarjev:

  1. Vau, kakšen fantastičen vzorec, kako dobro ti je uspelo!! In škatlice tudi!

    OdgovoriIzbriši
  2. S tem kako si sestavila papirčke se prav vidi s kakšno hitrostjo tale tvoj avtoček hiti do naslovnikov.
    Hvala ker ustvarjaš z nami. Bodi lepo. Marjeta, GDT

    OdgovoriIzbriši
  3. That's such a cute car, and I love the pretty papers for your herringbone background. Thanks for playing along with the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiv in lep vzorec na prvi voščilnici. Pri drugi si zopet uporabila meni neke neznane barve :) Za škatlice pa si tako ali tako mojstrica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna in bogata objava. Vsega po malem pri tebi. :-) Trakce si zložila v zelo lep in zanimiv vzorec. Avtek lepo paše na takšno ozadje. Rožice so krasno pobarvane, škatlici pa lepo sestavljeni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca vrhunsko si kombinirala papirček za ozadje, igranje z "micko" je čudovito, škatlice pa skrivajo slasten kapučin :).

    OdgovoriIzbriši
  7. cute the way your pattern went! really different from I have seen and done. great job on the 52CCT challenge!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno ozadje si sestavila. Cvetlična voščilnica je fenomenalna, škatlici pa prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  9. Z novim izzivom pri cct si krasno opravila, zelo lepa podlaga je nastala.Rožasta je krasna, škatlici pa tudi super, sem jih tudi že delala pred časom, le da za čajne vrečke.

    OdgovoriIzbriši
  10. I like your interpretation for the herringbone technique! Makes a great background for your Christmas card! Thanks for participating in 52 CCT! --Becca/DT

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...