sobota, 18. april 2020

VENČEK ROJSTNODNEVNIH



 
Vsa je narejena s šablonami in štampiljkami Sizzix . Božična zvezda odrezana na pikčast papir, nato pa še 1x na bel perla papir.....in ja....če je le možno, si vse skupaj zakompliciram tako, da vse kose in koščke naenkrat stresem ven, potem pa iščem, kombiniram....adijo pamet...včasih bi bilo dobro, da najprej pomislim, potem pa delam. Ampak je uspela. Vsak kos lepo prilepljen na svoj prostor.
- kovinska šablona božična zvezda 664212
- kovinska šablona črke 661175
- štampiljka "to" in okvirček (izrezan na roko)  663151
 
 
Druga gre k Tini .... Njena magnolija srebrno embosirana, nato pa pobarvana na zadnji strani z akvarelnimi barvicami. Izrez je s kovinsko šablono.
 
Ker pa sem uporabila okvirček (kvadrat in oval) po Marininih navodilih (šablona tudi za senčenje), gre še v njeno izložbo. Moram priznat, da mi je tole prav všeč, ko ostane rob šablone bel....pa še čisto na easy je vse skupaj. 10. naloga....narejena....
 
 
Moram popucat objave, ki čakajo že leto in več....Na teh se je  že nabral prah....Nekaj že oddanih, nekaj pa na zalogo....


 



 /alkoholno ozadje/
Lepo soboto vam želim....

9 komentarjev:

  1. Sem se odločila, da si tudi jaz enkrat lepo vzamem eno soboto, ki bo ustvarjalna in namenjena rojstno dnevnim voščilnicam. Upam, da mi kdaj uspe kaj narediti na zalogo. Tvoje so čudovite, prav vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je kdaj kaj izdelati na zalogo. Pridna si bila. In tiste starejšega datuma tudi niso švoh. Še posebej vijolična. Naslednjič pa le pazi, kako boš stresala drobne izrezane koščke iz šablone. :-)) Iz izkušenj vem, da je to lahko zabava za celo popoldne. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako si pa ti pridna. Toliko voščilnic in same krasotice. Z magnoliji pa sva res bili nekje na isti valovni dolžini :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kakšen pisan in raznolik venček voščilnic. Vsaka je vredna občudovanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca naša...koliko lepega... Jaz se vedno izogibam akvarelov in pavsa...tebi je pa tako lepoooo uspelo!!! Moram poskusiti ;-)...

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse po vrsti so zanimive, lepe, super. Res ne vem, zakaj nam moraš take stvari "metati pod nos" - človek ima pa potem slabo vest, ker ne dosega tvojega tempa:))). Sem pa vesela za tebe, da te razganja od ustvarjalnosti, naj tako ostane:). Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. the teer game is famous in your contry check Teer Result

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoj tempo je nemogoče držati. Vsaka pokazana voščilnica je razred zase - kdor zna, pač zna :).

    OdgovoriIzbriši

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...