petek, 3. april 2020

KVAČKANA ODEJA

Učila sem se nov vzorček C2C in....kvačkam in kvačkam.....ups....ratala je kar cela odeja......


Vzorček je res zelo lahek.... Odeja je sestavljena iz 8 kvadratov 40x40 cm....Maja iz Hude volne me je naučila....1. del https://www.youtube.com/watch?v=xmUrMJ5r2Lw&t=357s  .... in 2. del https://www.youtube.com/watch?v=UijaR9SLtU0 .....

7 komentarjev:

  1. Wow! Super vzorec in pridne roke naredijo krasen izdelek! Objem

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, tebi pa gre od rok. Zanimiv vzorec in videti je, da je zelo mehka odeja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo tole pa greje ob teh hladnih jutrih in v tem čudnem času. Všeč mi je vzorec. Zopet si bila pridna 100 na uro :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj Mojca, kako lepo si to napletla. Lepo te bo grela.
    Želim ti lepo 💐 nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako dolgo se že spravljam k kvačkanju, zdaj pa me še bolj mika. Čudovito in ta vzorec je res super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Napoboljšljiva si! :-) Odeja pa je fantastična. Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...