petek, 17. april 2020

FUSSY CUT

Štampiljka Molly Harrison mi je bila idealna za izziv na Craft-alnici ....Štampiljka je v celoti odtisnjena na akvarelni papir...pobarvana z akvarelnimi barvicami, nato pa sem še 1x odtisnila vilo, jo pobarvala...tu sem poleg barvic dodala še perla vodenke in distress blazinice,  nato pa motiv vile ročno izrezala. Tudi gube na obleki sem še 1x odtisnila, pobarvala in izrezala, tako da je vse skupaj vila narejena v 3 plasti. Obroba je narejena ročno...črn 0,3 flomaster in ravnilo.....

 
Še dokaz, da sem res celotno vilo izrezala s škarjicami.

 Ker pa sem pri barvanju uporabila distress blazinice, perla vodenke, akvarelne barvice, voščilnico dodajam še v galerijo Papirčkanje od A do Ž .....9. naloga...opravljena.....

Diši po pomladi....ArtMBR  .....če je ostala za letos še kakšna želja, jo lahko zaupaš tejle vili!!!!
Lep dan želim....
 

14 komentarjev:

  1. VAU! Čudovito si ustvarjala. Ideja z več plastmi obleke in krilc je fantastična. Tole je pa po mojem skromnem mnenju za čisto desetko!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res, kako je tole lepo, čista perfekcija!

    OdgovoriIzbriši
  3. O Mojca, tole pa ni kar tako in to še v 3d, super je tale vila, sedi 5.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, tole je TOP. Tele plasti res naredijo hud učinek. Vidim, da te je ustvarjalnost na polno zadeva, komaj folgam tvoje objave. Vse prečekiram, ne utegnem pa vse komentirat.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuuu, prav resno si se lotila izziva in sestavila čudovito vilo. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Uhuhu, kako domiselno si splastila vilo. Krasna je! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Krasno si izrezala vilo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čista poezija je tole tvoje barvanje/rezanje. Fantastičen efekt si dosega na vili :).

    OdgovoriIzbriši

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...