sobota, 12. oktober 2013

19.12.2012

Kar nekaj časa se nisem oglasila. Ni bilo pravega navdiha, pa še vsa darila moram zaenkrat skrivati in jih še ne smem kazati. Ko sem že vsa darila zavila, sem videla,  da sem določene  pozabila fotkat (EMŠO dela svoje). Bo treba počakati, da se jih odvije.  Tole pa lahko pokažem.
KVAČKANE KOŠARICE namočene v stopljenem kristalnem sladkorju. Ko se posušijo so trde kot kamen. Zanimiva in priročna stvar.
Najprej pa ena velika skleda ravnokar pečenih breskvic.  To je v tem tednu že druga "runda". Prva je šla za darila.



Kvačkane košare so napolnjene z breskvicami, linškimi očmi in rogljički.
Prilagam tudi recept za breskvice:
TESTO: 6 jajc,40 dag sladkorja, 2 vrečki vanilina, 24 žlic olja, 2 žlici ruma,      1 kg ostre moke in 1 pecilni. Vse skupaj zmešaj in pusti testo, da počiva. Lahko do naslednjega dne. Z namaščenimi rokami oblikujemo kroglice za oreh velike. Pečemo 20 minut na 180 stopinjah. Še tople izdolbemo.
NADEV: 250 g mletih orehov, ki jih poparimo z vročim mlekom, nato pa dodamo še sladkor po okusu , 4 žlice benkota, ostanek drobtin od izdolbenih polovičk, rum in to je to.
Polovičke nadevamo, stisnemo po dve skupaj in jih pobarvamo z malinovim ekstraktom. Jaz jih pobarvam še s hruškovim ekstraktom, da imajo dve barvi.  S čopičem narahlo nanesemo še malo beljaka, da se lepše prime sladkor in da se svetijo (ni ga potrebno stepati). Na koncu pa jih povaljamo še v kristalnem sladkorju.
Iz te mase pride približno 72 komadov. Če pa masa ostane, jo lahko porabite za nadev za palačinke ali pa rolado. Dobro je oboje, redi pa tudi oboje. Pa dober tek  in  adijo do naslednjič.

1 komentar:

  1. Obožujem breskvice. Delala jih pa še nisem, ker me je strah, da mi razpadejo pri dolbljenju.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...