sobota, 12. oktober 2013

DAN KVAČKANIH ROŽIC

1. Hojla vsem, ki spremljate moj blog.  Najprej hvala lepa Alexandri, ki me je prva  obiskala. (ostalim sem se itak že zahvalila). Redno spremljam tvoj blog (uživam v tvojih receptih in izdelkih) vendar komentarja nikakor ne morem dati (ker ne vem kako??? - tvoj profil nima dostopa do " ime URL " in - seveda "naša" je  čisto izgubljena. NA POMOČ !!!! Naj me že kdo od mladih pouči, kako se tej stvari streže. Hvala že vnaprej.
2. Hvala Tamari za nagradico in toliko vzpodbude, da človek ne more odnehati.  Tudi ta del naloge bom izpolnila - obljubim.
To je od birokracije vse, sedaj pa k mojemu delu (mimogrede hitreje štrikam kot se učim novitet na računalniku). Ampak bo, samo malo potrpljenja - počasih se daleč pride. Moj EMŠO ne dovoljuje več hitrosti pri obremenitvi možganov.
Če  bo zima še vztrajala (in menda  bo- očitno smo se nekomu res fino zamerili, ko nam stalno pošilja ta nebodigatreba sneg) mislim, da bo nastalo še kar nekaj kvačkanih rožic, ki jih bom porabila za čestitke ali pa za poletne torbe .
Prva je velika A4 format, vijola barve s šivano vazo. Prvič sem poizkusila s šivanjem papirja in moram reči, da sem navdušena, zato je nastala še v rdeči barvi.
Prvo (vijola) in drugo (rdeča)  čestitko  pa prijavljam na Izazovi i slatkis#osmi-izazov-prolece cvetici




Vsaj čestitke so pomladne, če že vreme noče biti. Čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...