sobota, 12. oktober 2013

OGRLICE

Fimo maso sem občudovala od vsega začetka mojega ustvarjanja. Neskončno prelivanje barv in oblikovanje. Ne, to ni zame - ne obvladam, ne znam risati, niti oblikovati. Ta sorta umetnosti  mi ni pisana na kožo. Vendar pa ... poskusiti ni greh. Hvala lepa Suzana za delavnico in potrpljenje. Uspelo ti je, meni pa tudi. Sem zadovoljna. Nekaj rožic - ogrlic, ki je nastalo po delavnici.
(5) belo-črna
(5) črna
(5) rjavo-oranžna
(5) belo - črna
 (5) vijola
(5) belo-vijola)
(5) belo-rjava
(5) belo-modra)(5) vijola-bela(5)belo-vijola
(5) modro-črna
(5)še ena črno-bela
(5)modro-bela
(5) bela z ostanki modre
(5) zlato rjava
Kar nekaj se jih je nabralo, sicer so vse po istem kopitu a so prav cartkane.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...