sobota, 12. oktober 2013

POSPRAVLJANJE - črn humor ali utopija

Pravijo, da se počasih daleč pride. Upam, da tudi pri pospravljanju. Spet je na vrsti moja delavnica. Iščem juto, pa je ne najdem, pa vem, da sem jo kupila . To je pa že preveč. Soba 20 kvadratov - samo moja- samo material, ki ga rabim za moje prčkarije. Iščem stvari, pa jih ne najdem.  Groza 1. kategorije. Včasih bi bilo mogoče bolje, da bi imela 1 x 1 meter prostora, pa bi vse našla (samo "včasih"  je ta želja, ko me zagrabi, da bi  delavnico pospravila , drugače pa   vem, da imam 20 kvadratov velik luksuz za ustvarjanje).  Skratka,   namesto jute (ta še pride naknadno) sem dobila idejo in izdelek je tu:

Tudi čopiče je treba nekam pospravit. Začetek je obetaven. Delavnica - obljubim, da se te lotim takoj, ko mi bo zmanjkalo idej (črn humor ali utopija).
Čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...