sobota, 12. oktober 2013

MAJ V ČIPKAH (28.5.2013)

Še nekaj čipk,ki krasijo našo steno na morju. Tokrat na rdeči podlagi, z vzorci scrapbook papirja in različnimi štancami. Okvir - poceni ,v zlati barvi in v sliki obvezna svetla pikica od mojega fotkanja. (sem umetnik, ni kaj).




Pri tej čipki sem prvič uporabila drugo barvo - melirano rdečo. Ne vem - meni osebno to ne potegne . Pravijo sicer, da imajo vsake oči svojega malarja. moje oči pa pravijo, da je čipka bela ali črna in pika.

Kakorkoli že, barva gor ali dol, pri nas doma in na morju bo kmalu zmanjkalo sten za vse te moje izdelke. Nekaj bo treba ukrenit. Ali neham delat, ali pa začnem še po fasadi obešat. Le kaj si bodo sosedje mislili???
Lep dan vsem skupaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...