sobota, 12. oktober 2013

PLETENE, KVAČKANE TORBICE

Končno sem zbrala pogum, da začnem objavljati stvari, ki jih delam. Moje petletno ustvarjanje nakita, kleklanja, čestitk,  od kar pomnim zase - pletenja, kvačkanja, izdelovanja gobelinov. Veliko "robe" se je nabralo v tem času.
Začela bom z zadnjo mojo kreacijo - pletene in kvačkane torbice.  Prva je primerna za gledališče -  črna, pletena s kitami in veliko rožo iz blaga. Notranjost je široka za mobitel in ozko denarnico.
Druga je v vijola barvi z veliko pleteno mašno, ki je okrašena s perlami.

Tretja pa - meni osebno najboljša - melirano rjave barve z velikim gumbom, ki sem ga naredila s fimo mase.


Vse torbe so mehko - trde, ker so podložene s filcem, centelinom in trdim kartonom. Zapirajo se z magnetom.
V nastajanju pa je že rdeča, še ena črna in črno bela. Ko bodo narejene jih boste lahko videli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...