sobota, 12. oktober 2013

POMLAD PRIHAJA

Danes sem imela dober namen, da začnem pospravljati mojo delavnico, a se je ustavilo že pri pisanih papirčkih. Ja, res je vrag, če je človek zasvojen s temi stvarmi.  Namesto, da bi zmetala  pisane ostanke papirčkov (dobesedno papirčkov, ker so majhni 2 krat 2 cm) v smeti, sem raje vzela štanco - rožico in si naštancala oooogromno  pisanih rožic. Kdor me ne pozna, bi mislil, da sem Gorenjka (brez zamere- s tem ne  mislim nič slabega -  "šparovna"), ne pa Dolenjka.
Pa ni ostalo samo pri štancanju, ampak sem nahitro dobila par idej (vse niso na mojem zelniku zrasle) in se lotila dela. Nekaj mi je pa le uspelo. Pet pisanih  čestitk, ki dišijo po pomladi.
Tejle sem dodala še kvačkan cvetek (mimogrede, tudi teh imam nakvačkanih eno tono - se vidi, da je bila zima dolga) in nanizane zelene perlice na sukanec za pecelj in liste.



Cvetoče drevo.Pri naslednji pa sem uporabila še štance - drevo in ograja. Čestitka je velika A4 format.

Naslednja pa bolj diši po poroki in bo šla k naši sosedi, ko se poroči.

Tole naj bi bilo za danes. Pospravljala bom pa jutri če bo slučajno  padal dež. Čao

Ni komentarjev:

Objavite komentar

VONJ PO POLETJU

 Sem si ga prav zaželela....sladoled namreč....dobesedno lovim zadnje minute   v izzivu  The Male Room  - *184. izziv - hrana ali pijača.......