ponedeljek, 9. marec 2020

IGRAČKANJE ZA DUŠO...

 

 
1. Stencil šablona silhueta ženskega obraza...snežna pasta, ki sem jo posipala s tem pudrom....Samo ozadje z Matt Chalk Polish pasto, krogi  pa s srebrno pasto.
 
 
Puder , ki je kupljen takoj po "2.svetovni vojni"...ampak res...še tolarji so bili gor...10 let so stari,  izgledajo kot puhasti kosmiči, ki se primejo na lepilo ali pa na pasto, kot sem naredila zgoraj. Ko pa se spodnji del (lepilo ali pasta) posuši, pa pride kot brušeno mehko usnje...

 
Na tejle pa....klasika...distress , šablono sem pustila kar na originalu, nato  pošpricala z vodo, ko pa se je posušilo sem šablono  šele odmaknila, ker bi se mi drugače preveč zlivalo in odtis ne bi bil lepo viden.
 
Obe lepim  na ArtMBR izziv...marec 2020 (ženske)....
 

10 komentarjev:

  1. Ooo Mojca, noro lepa silhueta ženske. Ravno prav za naš dan! Upam, da si imela krasen dan. Glede na to, kakšna krasna izdelka sta prišla izpod tvojih rok, verjamem da si. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca sem hotla že po telefonu napisat, pa bi mi vzelo preveč časa:). Povem ti, da sem navdušena nad čudovito silhueto, še bolj pa nad " tehniko", ki si jo uporabila. Pa da se sploh spomniš da si leta nazaj kupila nekaj, kar bi mogoče lahko uporabila - no prav super izpade. Čestitke in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita silhueta ženske in krasna napisa na obeh voščilnica. Svetovno si ustvarjala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh Mojca, a veš, da imam tudi jaz enega še od Marthe Stewart. Hvala, da si me spomnila na ta puhek :)
    Super si ustvarjala za dušo- Silhueta ženske je fantastična ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Oo, Mojca pa je pospravljala in našla izgubljeni zaklad in preverila, če je še tako dragocen kot je bil :) Kar predstavljam si to fino strukturo ... Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo za tole silhueto z žensko in bravo tudi zato, da si si dala "duška". Obe voščilnici sta super, sploh za ženski mesec marec.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole pa prav dobro izpade. Prva mi je še posebno všeč. Saj pravijo, da čez sedem let vse prav pride.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, najprej si me sezula s silhueto potem pa, ko si začela razglabljati o tem fancy pudru, si me pa popolnoma kupila :). Obe sta čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Navdušena, najprej nad silhueto, potem še nad pudrom. Zadnji čas, da ga čimveč porabiš, kot vidim, nimaš težav s tem, kako. Le to pazi, da ne pride v pljuča. Druga voščilnica, ki pa si jo prilepila tudi k meni pa tudi kaže tvojo iznajdljivost.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...